Bizcuit maakt het leven van ondernemers makkelijker. Ondernemers doen wat ze toch moeten doen, namelijk facturen betalen en hun documenten bijhouden, maar dan op een makkelijke manier. Allemaal in één app, vandaar de naam Bizcuit (‘biz kit’). In de Bizcuit app kan je als ondernemer gebruik maken van de volgende diensten:

Scan & Pay

Facturen scannen en direct betalen. Je administratie is automatisch up to date is als je een boekhoudpakket gekoppeld hebt. Je facturen zijn later altijd makkelijk terug te vinden.

Pay & Scan

Bonnen inscannen bij banktransacties, zodat je administratie op orde is. De geïntegreerde automatische herkenning van go2UBL zorgt ervoor dat er een volledig boekingsvoorstel in je boekhoudpakket komt.

Scan & Herken

Facturen of bonnen scannen die automatisch in je boekhouding terecht komen. De geïntegreerde automatische herkenning van go2UBL zorgt ervoor dat er een volledig boekingsvoorstel in je boekhoudpakket komt.

Document management

Makkelijk documenten zoeken, bijvoorbeeld bonnen, inkoop- en verkoopfacturen. Steeds meer documenttypes worden toegevoegd, zoals bijvoorbeeld stukken van de Belastingdienst en contracten, om ervoor te zorgen dat je als ondernemer alles altijd bij de hand hebt.

Rekening informatie

In één overzicht het saldo en transacties van bankrekeningen bij verschillende banken inzien. Documenten zijn gekoppeld aan de banktransacties, zodat je altijd alle gegevens bij de hand hebt.